Tabletowy piątek z aplikacją WeeMee i sudoku
dla dzieci.
W tym tygodniu realizujemy tematy z kręgu tematycznego „Szkoła naszym drugim domem.”
Dzieci przeprowadzały wywiad ze swoim wychowawcą. Zapoznawały się z prawami i obowiązkami ucznia. Tworzyły klasowy kodeks. Dyskutowały o ludzkich zaletach i wadach. Tworzyły opisy swoich koleżanek i kolegów z klasy.
Dzięki aplikacji WeeMee mogły stworzyć portrety wybranej osoby z klasy. Uczniowie pracowali w dwu i trzy osobowych zespołach. Każdy zespół tworzył portret wybranej osoby (ucznia lub nauczyciela). Po wykonaniu zadania dzieci zgadywały kim jest sportretowana osoba.
Uczniowie spisali się doskonale. Świetnie sportretowali swoich rówieśników i wychowawczynię. Dużym ułatwieniem były charakterystyczne dodatki, mówiące wiele o danej osobie. Na przykład Kasia, która marzy by zostać piosenkarką, otrzymała mikrofon, a Zosia piłkę nożną. Dzieci wykazały się bardzo dobrą pamięcią i spostrzegawczością.
Po zabawie z aplikację WeeMee dzieci ćwiczyły koncentrację uwagi i logiczne myślenie z aplikacją dziecięce sudoku. Uczniowie błyskawicznie zaliczali kolejne poziomy
gry.
* nauka i zabawa
* ćwiczenie pamięci i spostrzegawczości
* integracja klasy
* rozwój logicznego myślenia i koncentracji uwagi
* zgodna i efektywna współpraca w zespole